Thursday, January 7, 2010

نوستال دوم



تمام سی دی های آرشیوتون توی یه   کیف کاست؛
دهه هشتاد یادتون هست، نوار کاست هاتونو با دوستاتون طاق میزدید، هایده رو میدادید یه گلچین جواد یساری میگرفتید تا کل هفته رو باهاش حال کنید ( منظورم تو نبودی که به دل گرفتی، تو که هنوز دنیا نیومده بودی...).
من که میدونم هنوزم که هنوزه وقتی بهشون گوش میدی - اون آهنگهای قدیمی - برات یه طعم و مزه دیگه داره، آره جیگرتو... با آهنگهای شهرام شبپره توی مهد کودک میرقصیدیم، شماعی زاده و جواد یساری که با اون موهای پُف کرده روی جلد آلبوم کاست های رنگارنگ بودن... بوی ساندویــچ مـارتـادلا ... همه ی این خاطره ها توی مغزت دنده عقب میره... اون موقع که اینترنت یه چیزی در حد " نـَمـَنـَه "* و what the hell?! بود و گذشته از اون توهم که خیلی بچه سال بودی واسه این صوبتا... آره خوب .
گفتم که داشته باشیم یه محصول با طراحی Retro یا قدیمی که برای طرفدارای اون دوره که ماشالاء کم هم نیستن به بازار اومده ، این کیف بزرگ با طرح یه نوار کاست قدیمیه که میتونید هم به عنوان سبد خرید خانواده ازش بهره کشی کنین یا این که نه، هر چی آلبوم قدیمی اعم از صفحه وینیل و نوار کاست و مجله زن روز هاتون رو بتپوونین توش بذارین رو تاخچه اتاقتوون و بهش خیره شین ( البته تو این لحظه ها از گوش دادن به گلچین بهترین آهنگای جواد یساری نباس قافل شد ) .
از خصیصه های این محصول میشه به : 
  • ابعاد : 41 * 11 * 25  
  • ساخته شده از فیبر پلاستیکی غیر بافتی با دوام  
  • خیلی باحال ِ ، خیلی فانکی ِ ، رویهمـرفته

    خرید این یگانه محصول به تمام نسوان و ذکور ، اکیدا ً توصیه شده .
    -----------------------------------------------------------------
    پی نویس:
    * نـَمـَنـَه :  مأخوذ از ترکی به معنای "چی چی ؟ "

    با عرض پوزش از دستکاری فتوشاپی عکسها از منبع

    1 comment:

    Unknown said...

    salamaleykom agh meytie ...
    babate matalebe farhikhte va zibaye shoma az shoma sepasgozaram va sabad sabad gol be pishgahe shoma taghdim midaram
    movafagh bashin